08-08-08....

...Sa alla skulle vara den ultimata turdagen. Men då ska jag tala om att det var en dag då allt bara rasade samman. Jag fattar inte hur det ska gå alltså. Julia ska flytta, till Syd Afrika! Efter att ha gjort allt och sett henne nästan varje dag i 6 år ungefär så kommer hon bara inte att finnas där. Allt vi har gjort tillsammans och allt vi gör och pratar om på kvällar och helger och ALLTID, det kommer kännas så tomt nu. Jag hade ju som tagit förgivet att vi skulle klara gymnasiet tillsammans i 3 år till, men nu blir det inte så. När Julia bara berättade att hon skulle flytta lipade jag ju som jag vet inte vad, det bara brast alltihop. Är så jävla ledsen att det finns inte, varannan sekund tänker jag bara Julia ska flytta. Men vi får klara det och prata med varanda ofta sen...det måste gå. Men jag vet inte hur jag ska klara mig, fast det är ju ändå värre för Julia. Så jag hoppas att hon klarar det. Det gör hon, Julia är bäst av alla. Så det så...fast nu känns det som att jag lika gärna kan försvinna, detta är sånt som händer i filmer och böcker - inte i våran verklighet.

Kommer sakna dig så mycket gumman, jag älskar dig sjukt mycket ska du veta -v-


Kommentarer
Postat av: Natta

HJÄLP!!!!!!! :O vadfan händer!?

2008-08-16 @ 14:41:31
URL: http://nnnat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback