Dessa pojkar

Det har blivit paktbildning! jag lovar, och det var då inte jag som började starta dissarpakten som dissar mig, säger att de ska kasta vattenmeloner på mig och kallar mig fjortis! herregud, min käre lillebror David eller ska jag kalla honom hurul hurul strul(?) han har fått en ny idol.. det fattade jag när han sa nu ser jag verkligen upp till dig och det första han sa till mig var när han frågade efter sin idol Fredrik Erixon. Seriööööööööööst.... vad jobbiga de ÄR! jaja, jag ska ha Waller de är då säkert!!!! Lika säkert som det säkraste som finns. Vi ska övervinna allt det onda de försöker sig på! och kämpa tills snoret börjar spruta, tack. Nu har jag just fått bekräftat, Waller är värvad till min pakt!

nu börjar kampen, och ni vinner inte ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback