Dator, dator, dator

NV1D! Det är nya klassen det, och gissa vad? Jag tror nog att jag ska klara att stå ut med de flesta av mina klasskamrater i 3 år! Men de flesta verkar rätt trevliga och roliga så det ska nog gå. Att gå i en klass som man inte trivs med lär vara rätt påfrestande, speciellt när det handlar om natur...Och vi har fått våra datorer, vilket Larsälv var helt i extas över! Hon lyckades även ställa sig så jävla långt fram i kön att hon fick en oanvänd, vi övriga får ju nöja oss med beggade. Vilket påminner mig att jag ska gå ner och desinfeksera min lilla naturdator med våtservetter strax.

Till datorn följde ju också en jävligt ful ryggsäck som jag tänker skippa fortast möjligt, bara pappis kommer hem från davids fotboll så ska vi beställa en lite mer normal(?) Så slipper man se ut som en sköldpadda och diverse andra inte så smickrande grejer. Skev blir man också av att bära omkring på den, jävligt irri när vi inte har fått våra skåp än dessutom! Vi som har bytt klass får dem ju ÄNNU senare än alla övriga. Tur jag har älsklings Julia som sa att jag skulle få förvara mina grejer där imorgon, eller tills jag har fått skåpet. Tur jag fick byta till hennes klass, annars hade jag inte varit allt för nöjd med livet. Och imorgon äre fredag!! Det betyder denna vecka träning i sundis och skjuts av självaste sandra, tur hon rycker in som extra mamma när min moder har annat för sig än att slava för mig och ta mig till träningarna.


Frågan vi alla ställer oss nu är, kommer  Larsälv ge upp hela sitt sociala liv och bara hänga vid datorn? Kommer det gå att kontakta henne? Kommer hon endast ses på lektionerna i skolan? Kommer hon få fyrkantiga ögon? Framtiden får utvisa det...vi hoppas på det bästa för henne.
None

Kommentarer
Postat av: carrro

Ett roande inlägg , och sista delen HELST ! hahaha , natta kommer gå under xD

2008-08-28 @ 22:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback