spöregn :D

Regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn...där hade jag kunnat fortsätta hur långt som helst men jag tror det räcker nu. Idag har jag inte gjort så mkt, varit och tränat. En is+en mark. Fick träna skating skills på isen och hoppa och massa annat som vanligt. Hoppandet ska vi nog inte prata om, men första gången som man hoppar hoppen på is i början av säsongen är ju alltid lite skev! men det gick hyfsat iaf. Sen var det som vanligt bara att byta kläder och gå och ha mark i sporthallen. På det sättet är sundis himla bra, närmare hem och man behöver ingen skjuts för att ta sig till salen sen. Perfekt! känner mig halvt mörbultad av alla gånger vi fick göra plankan på marken (typ femtielva gånger åt alla håll) och massa annat tungt. Man får känna att man lever och det är ju iaf nyttigt, haha. Men det är kul, en halvtimme senare träning imorgon! herregud jag får sova till åtta eller så, lyx!
om inte håret växer ut snart så vill jag dö...på riktigt. hoppas min teori om 1 cm i månaden stämmer nu. jävla sandra glädjedödare som säger några millimeter! kan man ge nå tillsatser så de går fort?

OCH jag gillar regn ibland era negativa jävlar! fast nu är det väl nog? imorgon efter 12 kan det vara fint eller nååå

Kommentarer
Postat av: Anonym

då kommer du nog dö

2008-08-20 @ 01:59:46
Postat av: Sandra

Förlåt :( Men prova planen med att ta håret från frisören nu, så kan vi göra hårförlängning ;)) <33

2008-08-20 @ 09:04:25
URL: http://drc0ck.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback