Lulekalaset

Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit vad helgen gick fort! Alice kom i torsdags och for hem i förmiddags, känns som att hon nyss kom ju, jag vill ju helst att hon aldrig ska fara hem. Hur som helst så var helgen sjukt skoj. Torsdag-rix. På fredagen så grillade jag med Alice, Julia och Carro hos Julia, det var himla gott. Efter det begav vi oss till Lk och åkte massa karuseller och jag vann en nalle utan att kasta en enda boll, jag hyrde helt enkelt in Grabben till det. Men han var så sopig på att kasta så hon bakom disken gav oss en extra boll och jag fick min nalle. Kan ju ha varit för att det var Malin Boströms mamma kanske? Tror hon kände igen mig. Kul att träffa alla tjejer igen :) Sofia jennie och natta joinade också. Dock så blev det nog allt för mycket karuseller för vissa av oss iaf, okej alla utom carro. Mådde pissdåligt när carros pappa hade skjutsat hem oss, jag och alice slängde oss helt döda ner i sängen. Det var hemskt! På lördagen for jag och Alice och hämtade cyklarna hos julia, seriöst vi hade inte tagit oss hem om vi hade cyklat på natten. Stod och pratade med julia ett tag och då visade det ju sig att hon inte heller hade mått så bra. Efter det tog jag och alice en liten cykeltur och drog hem och såg på film ett tag och sen piggnade vi till, hade asroligt som vanligt och skrattade så vi grät. Grillade och for till Lk för att kolla Winnerbäck. Inte för att jag gillar honom ett dugg men alice gör det ju så vi stod rätt långt fram och trängdes. Så äre några idioter som står och röker där, hur dum får man vara? det går typ inte att röra sig och dett var ju otroligt bara att de inte tände eld på nån! åh vad jag hatar de som rökeeeeeeeer. det är ju bara äckligt! En trevlig kväll annars och inget må illa, dessutom träffade jag massa människor man inte har sett på ett tag igen. Winnerbäck var det ju en från gammelstan som var lite väl närgången kanske? Jag hoppas han inte visste vad han gjorde, för hans skull! ja, alice och jag har haft kul som vanligt, saknar henne redan! Nu ska jag till stallet snart, PUSS -v-

Jag är tydligen en spyfluga- snackar, skvätter och slickar , haha.


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha ni är så känsliga (A)

2008-08-04 @ 22:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback