sluttttttttttt!

Som de flesta skriver nu för tiden så är sommaren slut nu..eller iaf snart. Sommarlovet är slut, och det vet vi allihopa. Om jag ska tala om hur min sommar har varit så måste jag ändå säga himla bra. Eller vissa saker har varit bra och andra har varit rätt dåliga ändå, saker som har kommit som en chock. En sak är då säker, och det är att jag aldrig kommer glömma denna sommaren! Så med det vill jag bara säga tack till alla som har gjort sommaren oförglömlig, tack till alla sötnosar därute som jag delar allt med, skratt som tårar, Och allt skitsnack, sena sommarkvällar och övernattande radda av flickor och pojkar som har legat på extrasängen brevid mig och gjort allt underbart! 

Idag har jag målat knopparna till skrivbordet som jag målade förut, min optimistiske pappa trodde det skulle gå på 5 min, men där hade han fel. Fick sitta och pilla med det där ett bra tag, men nöjd blev jag! Tur det. Sen har jag varit i stallet och gått långpromenad med Loki, sjöng högt på las ketchups konstiga låt för att inte någon björn skulle komma. Höll på att dö när jag såg en bärplockare (på långt håll obehagligt lik en grissly(?)björn) Och vet ni? Loki äter blåbär! Haha, vi gick där och käkade blåbär och sjöng. Alltså...jag stod för sången men inom sig sjöng han nog med också. Han äter verkligen allt den där tokiga hästen! Efter det blev det att slinga håret på lillasyster, blev klart godkänt resultat det. Sen ikväll for jag och pappa ut och övningskörde igen. Nu har jag faktist kört på alla växlar och på vägen ute i trafiken. Plus att jag har varit och gasat i björxsrondellen och rondellen här vid storheden! Jag är helt seriöst stolt över mig själv. Dock så höll två cyklister på att mista livet igår vid teknikenshus. Herregud, tänk om jag hade kört över dem? Jisses. Bara för att jag inte tänkte stanna vid övergångsstället. Och imorgon börjar skolan igen, ändå lite nervöst att börja gymnasiet. Jag gör  vad som helst för att få hamna i en rolig klass!!! Annars vet jag inte vad jag gör, avlider? Får väl se hur det blir! Hoppas, hoppas... Haha, igårkväll var det rätt mys att kolla Mr Bean på film hemma. Skrattade åt typ allt, tur jag har människor runt mig som klarar av min humor! Fick till och med tända ljus nu när det är mörkt på kvällarna! Och DET är mysigt om någonting. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback