Högt där ovan molnen är himlen alltid blå :)

Jao, då var man hemma igen. Kom hem igår från Finland där jag har bott med min kära familj på ett spa/äventyrsbad-hotell. Grymt skönt fast man var rätt mör när vi kom hem. Hotell är rätt så bra måste jag säga, god mat och sånt. Det var nästan löjligt kul att springa omkring i hotellkorridorerna mellan badet och rummet i bara badrock, haha. Och norrmännen som jag spelade kort med, roligare får man leta efter! 

 Idag var det första dagen på sommarjobbet för mig också, vi röjer sly som satan runt tjärn. Inte världens roligaste att gå med häcksax fast jag och Agnes fällde lite träd iaf. Det var väldigt skillat, och typ ja. Livsfarligt? Så kommer ledarna med sverigehattar och håller på med sitt peptalk, vad fan håller de på med kan man ju undra men lite småroliga är de allt! Dessutom har jag bara 5 minuters cykelväg dit, om ens det. Det uppskattar jag otroligt mkt, gör inget om vi blir kvar där ett tag så att säga. Men att röja sly är inget jag direkt skulle vilja ha som nöje, får dränka ner mig i myggolja imorgon tror jag! nä, men seriöst det är inte så jobbigt ändå. Dock så längtar jag till fredag- ta mig dit tack -v-

Ett tillägg kom jag på!!!!!! Va fan har friidrotten att göra på morden i midsomers tid?!!?! fick vänta en hel timme längre igår bara för att de började 22 och inte 21. Då var jag seriöst FÖRBANNAD!

Och just det!! JAG HADE NAMNSDAG IGÅR, Madeleine :D och idag! faktist så var det en del som uppmärksammade det, glatt överraskad! nu gällere bara att komma ihåg deras också....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback