-v-

Tjalalaaaa :D jag bara måste berätta att jag mår helt och hållet bra, trots mitt uppehåll härifrån. Men har man annat att göra så hänger man ju inte direkt vid datorn så mkt. Har varit i Älvsbyn hm..andra veckan nu typ. Eller jag var hem i lördags. Och lördagen var riktigt bra! Jag och alice for från älvsbyn vid sex eller nå så skjutsade pappa oss till Fredriiiiiiiik. Han bor då i skogen den killen, sjukt fint där iaf! Inte alla som har tio meter till havet och badtunna på gården. Var några andra småpojkar där också. Jaja, inte små då ;) haha, medans grabbarna åt iaf så hade jag och alice lite för kul på övervåningen. Gud, vi höll seriöst på att avlida av allt skrattande. Dessutom blev jag tvingad att åka wakeboard, OCH JAG SÖG. Okej, jag försökte inte så mkt då men alice var ju grym. Och ni ska veta att mitt försök slutade med krasch och blåmärke OCH att jag gjorde det ENDAST för herr Erixons skull. Sen var det jävligt skönt med badtunna, fan bara att vi missade pajen sen. Alice sov hos mig också efter det! Alltid lika underbart när vi ses. David fyllde år i söndags också så det var tårta för mig och Alice då med. 11 år blev han pojken! Sen så for alice hem och 2 sekunder senare fick jag besök av Fredrik resten av dagen och fram med tårtan igen. Jag fick desinfeksera honom med mitt blåspray för häst så det var riktigt bra. Vi kom fram till att det sved lite. Har försökt övertala väldigt många att vara försökskanin men ingen har nappat förän nu, tack sötnos -v- Loki fick påhälsning också, skötte sig riktigt bra trots att det var en okänd som kom också. Han kan ju bli lite översocial så vissa gånger. Hältan är mkt bättre också :D ja, jag mår bara bra just nu. Kommer hem till helgen tror jag, får se vad det blir. Ett är då säkert, jag ska vara med Alice! :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Love is in the aiiiir? (L) <33

2008-07-15 @ 20:27:23
URL: http://drc0ck.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback