Äntligen!

Denna dagen har bestått av packning, packning och packning...är imponerad över att jag har fått ner allt och kan (förhoppningsvis) stänga dragkedjan. Har sjukt mycket med mig iaf, ridkläder och allt möjligt annat. Ids inte gå och lägga mig, bilen ska rulla iväg klockan 04.00 imorgon. Inte allt för kul att åka bil till Stockholm men jag får ju flyga hem från Göteborg sen, blir nog bra. Dock så är Sofia och David alltid så taggade och håller på med klappramsor i bilen tills jag får ryta till mot dem, men jag kan stå ut med det. Ärligt så ska det bli förbannat skönt att åka härifrån ett tag och bara vara borta från tjafset här. Fick nått sorts psykfall när jag packade och kände att mitt vita favoritlinne luktade helt annars. Det luktade som en annan, hjärtat tog ett extra slag och jag känner hur mycket jag inte ville att det skulle bli en förändring det blev, jag vill inte! Jag vill ha det som förut, hur dåligt det än är. Jag hatar förändringar. Fast nu har jag ju bestämt att jag ska skita i allt så, jag åker iväg. Gör vad som helst, det går inte att hoppa fram och tillbaka nu. Nu får det vara nog. tror jag...jo. Men nu äre så att jag iaf far iväg och ska chilla lite i våran stuga i Stockholm. Pappa och jag har packat ner springskorna så det blir väl att springa. Någonting måste man ju göra. Himla trim jag ska vara i i sommar, ni kommer inte känna igen mig när jag kommer tillbaka. Och mina armar kommer ingen kunna klaga på mer. Hehe, okej kanske. Blir kul att åka ner till Göteborg och träffa Maria också! Ja, jag säger då det. Nog ska det bli skönt, och ni får ha det så bra. På återseende!! :D
PUSS!!!!! -v-

Nu drar jag iväg för sånt här, himla skönt, roligt och underbart!

Kommentarer
Postat av: Sandra

puss på dig :D å kommer sakna dig när du är borta :(:(:(

2008-06-13 @ 20:54:12
URL: http://drc0ck.blogspot.com
Postat av: Sandraa

NÄR KOMMER DU HEEEEEEEEEEM????? <3<33333

2008-06-26 @ 13:12:10
URL: http://drc0ck.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback