Hej då 9B...

Sveriges nationaldag och sommarlov! Gårdagen var verkligen en blandning av allt möjligt. Skolavslutningen var bra och jag är mycket nöjd över mina betyg, fast det var väldigt sorgligt att skiljas från klassen..vissa som man har gått med i 10 år nästan. Men allt ska väl gå vidare, det är ju så.  Jag har alltid haft väldigt svårt för avsked, och jag hatar verkligen det! När vi var på väg till bilen och hade gått runt hörnet på skolan började jag faktist gråta. Det var som att jag insåg att jag kommer sakna vissa så mycket. Alla grabbarna i klassen och många tjejer med såklart! Men många av dem kommer jag ju garanterat vara med, kanske till och med gå i samma klass som. Och Jennie som flyttar till Ö-vik.. vad framtiden har i beredskap får vi se.

Annars var det varmt igår och efter skolavslutningen for jag och åt i södra hamn med farmor och farfar och familjen. Sen var det bara hem och packa om och fara till träningen. Sjutton vad varmt det var i pontus!! svettades som en tok bara man stod still...vi spelade basket på slutet också. haha, var riktigt roligt. Och som vanligt när vi spelar någonting med konståkningen så är det helt utan regler. Iaf så for jag direkt  till stallet efter träningen och det var en underbar kväll. Jag blir så glad av Loki! Gunnel kom också så jag fick sällskap i skogen, var trevligt som omväxling.

 Nu är det sommarlov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback