En tisdag som kändes som en fredag...på sätt och vis

Vilken dag då. Vi gör ingenting alls på de flesta lektionerna nu för tiden, det har liksom börjat avta alltihopa. Visade våra digitala berättelser idag också, min och julias blev rätt bra faktist. Att klass 9B har hållit på med rätt mycket skevt kan vi ju enas om allihopa skulle jag tro. Nått annat som avtar är våran klass, vi var bara 8 stycken på en lektion idag. Många bortresta, sjuka osv. Jaja....

Kom nyss ut ur duschen om det är nån som är intresserad av att veta det, har varit på baletten och sen har vi ju som sagt simmat på pontus. Usch vilket äckligt omklädningsrum! Såg ut att vara gammalt som sjutton och så, blä. Tog en snabbdusch efter och for hem för att kunna duscha mig ren på riktigt (jag tvivlar på att man kunde bli ren där) men det är ju för att de renoverar hela badhuset så. Om ett tag är det Gossip girl så det måste jag såklart se! Och imorgon är jag ledig!!!!!!!! okej, dagsverke så jag får väl städa mitt rum eller nånting, behövs också. Sen kanske jag glider över på stan med Julia och Carro. Vi får väl se, kommer dock att oroa mig hela dagen för den där jävla tbe-sprutan jag skall ta imorgon...herregud jag kommer börja gråta. Sprutor är absolut inte min starka sida. Men det är nog rätt bra att ha om man ska vara i fästinghålen där nere i sommar. Längtar som sjutton.

Också ska jag slänga in en inte allt för somrig bild, fast nog för att isträningarna börjar på sommarlovet också så det blir nog bra, tack och hej!
image12
image13

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback