Vårruset

Idag mina kära vänner har det varit dags för vårruset! Eftersom jag är så himla smart så har jag icket sprungit en enda gång innan detta. Jag ville ju bara visa att jag är jag och jag gör som jag alltid brukar och bara springer för att visa att jag har en bra grundkondition. Haha, nog gick det väl okej, tiden var väl absolut inget att hurra för men jag carro och julia joggade på hela tiden iaf i ett hyggligt tempo. Inte så man var helt slutkörd sen men om man hade velat hade det ju gått att kuta på mer. Fick en vacker medalj och massa grejer man kunde äta när vi kom i mål. Dock så insåg jag att jag har det kommande cooper-testet i ett starkt grepp, vilket verkar lovande eftersom jag har slagit vad med en viss segerviss herre att springa mot i sommar sen. Dock så får vi se hur det blir med detta eftersom jag tror att han är rädd om sin stolthet skulle jag tro. Oj då vad kul om jag skulle vinna, tror jag måste slita och tvinga på honom en så kallad duell. HA!

I helgen drack vi en jättegod dricka hemma när vi hade gäster, BERRA BUS. Och shoooooooot vad den var god faktist! haha, lilla berra bus, tänkte bara på vår käre vän Bertil då. haha. Idag fyller pappa år också! Grattis, grattis. Han fick en fin peakskjorta som jag och mamma valt ut så noga tillsammans. Det var väl allt för idag skulle jag tro, nä just det! FAN att inte Perelli kom bättre, vad äre för fel på europa?! men mina favorit ryssar vann ju istället :D nog för att han kan inte sjunga och edvin marton är lite småskev, men jag har ju tävlat till hans musik så, och plushenko är ett svamphuvud och värre diva än zlatan. jaja, men mina favoritryssar som sagt, det kunde ju ha varit värre. imorgon ska jag träna i pontus och sen bada på pontus också, herregud irina och alexander kommer alltid med nya idéer , allsidigt värre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback