Jag saknar dig redan...

Vilken jobbig dag det har varit idag. Vilken jobbig dag det var igår. Vilka jobbiga dagar det kommer vara nu. Det är så svårt att skriva det och kunna förstå det, hon flyttade idag, man kan som inte tro att Julia inte finns här hemma mer. Ingen Julia att slamsa med, ingen Julia att skratta med, ingen Julia att gråta med, ingen Julia att göra allt med...jag vill bara inte! Det har ju alltid varit vi, från 4:an tills nu. Alltid gjort allt tillsammans. Vem är jag nu, utan Julia? Förmodligen samma Madde men ändå inte riktigt. Jag hatar att gråta, men är det någon som jag kan gråta för är det Julia, jag saknar dig så sjukt mycket redan så det finns inte! Det här är nog det första jag skriver när jag är riktigt ledsen, på riktigt. Jag vet inte vad jag ska göra. Att säga hej då igår var hemskt, var vi gjorde det och hur det får vara någonting mellan mig och Julia. Det var därför jag inte följde med till flygplatsen idag. Jag ville inte att hon skulle vara ledsen det sista innan hon åkte, men hur som så vet jag inte hur jag ska kunna klara mig. En av mina bästa vänner, i SydAfrika i två år...kom tillbaka nu. Hur ska man orka göra någonting? Ändå vet jag att det är värre för Julia, hoppas att du får ha det bra där nere iaf, och att du är försiktig så vi ses snart igen. Jag tänker på dig, jag saknar dig och du är ett av det bästa som finns! Föralltid och alltid skalan och hålan, Madde och Julia  -v- 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback