Det var de de de de de de de

Jaa ni... jag är trött. Nej jag är till och med psykiskt utmattad tror jag! Haha, känns ju kul att vara det! Nej men nu jävlar ska jaggöra en kraftansträngning och tala om vad som har hänt idag. Dagen har bjudit på ett fet-t-t--t-t-TTTTT(!!!!!!!!!!) historiaprov. Se på fan vilken överraskning att inte 3/4 av klassen hade tagit självmord igårkväll pga det! Hade god lust själv när bara texten i boken tog 3 timmar att läsa igenom...jajjemän nu har vi gjort det iaf. Åh vad jag känner mig seeeeeg...jag tror fan att jag har fått en höstdepp nu igen. Det är konstigt för det händer mig alltid den här tiden. Förutom allt annat så är det ju också såhär underligt att just när man har lyckats börja glömma vissa saker och verkligen kommit över den där tröskeln. Jo då ska det/den dyka upp som gubben i lådan igen och påminna en! Varför? Varför håller jag på så här? Om jag kunde slå mig själv och så bara göra allt okej så skulle jag det. Vad ska man göra? Försöka blunda? Men jag kan tala om att det går inte, nej jag måste reda ut detta på något sätt. INNAN jag lyckas trassla till något ordentligt. Det låter patetiskt, ja det gör det. Nej nu blir det lite The Hills och senare franska och om jag orkar kemi+engelskabok+matte...franska och kemi har jag en känsla av. Får se var min motivation räcker, först The Hills som sagt var. Förresten när jag googlade på franska (av någon anledning?) så fick jag fram denna bild först av allt. Och den beskriver väl ungefär min tankeverksamhet just nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback