We will never end? :D

Jag har gjort ett referat på en artikel som handlar om telepati. Och då har de gjort många experiment.....osv osv
Ja framförallt min familj håller på att blir tokiga på att jag tränar på mitt muntliga referat. Jag har nämligen kört det på samtliga. Här kan jag tala om deras reaktioner:

Mamma(befann sig vid köksbordet):
normal, lyssnade bra och uppmärksamt
Pappa(befann sig i soffan och såg hockey): okej, ställde några dumma frågor, t ex om jag hade hittat på det själv
David(spelade CS): Oväntat bra, efter att jag hade förklarat vad telepati var. Lyssnade oväntat uppmärksamt och ställde smarta frågor
Sofia(nyss utkommen från duschen när jag mötte henne på toaletten): stod och lutade sig mot tvättstället med handduken omkring sig, tittade upp och gapade. Väldigt likt något särigt! Dålig lyssnare!!!!!!!!!!

Så kan det vara, imorgon så slipper de dock mitt muntliga referat. Och för Carro fick jag inte ens berätta det :( Jag är så otroligt besviken!!!!! Jaaa....nu pratar jag iaf med Alice som jag saknar som alltid när jag tänker på henne! Men dagen till ära ska ni få skåda en bild från svunna tider på mig och Alice!

Lägg märke till:
1. Alices knästrumpor
2. Mitt stryptag på Alices barbiedocka
3. Allt blommigt på Alice och hennes matchning med mumin t-shirt
Du har då alltid haft stil Alice! Och jag har alltid varit försiktig med mina saker :D

Då Nu och Alltid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback