Oui?

Nu kan jag bocka av franskaprovet från min lista! Skönt, och det blev nog bra det med hoppas jag. Har varit och ridit Loki idag, trevligt att kunna tölta honom lite igen. Har som varit lite drygt för oss båda att bara promenera och skritta hela tiden. Så nu har jag en tjock men pigg pålle att rida på! Han är sötast faktist, fast jag tror han är lite smått hyperaktiv, kan aldrig stå stilla och är översocial ibland, men hellre det än att han är helt apatisk, haha.
 Sen har jag kirrat impress och räknat matte. Plus att jag nyss kom hem från träningen! Jag är så sjukt nöjd idag, har hamnat i någon period när allt bara funkar. Det är otroligt kul att träna nu alltså!!! Älska konståkning säger jag bara! Dock inte älska att bli inparkerad av de där förbannade hockeybussarna som ställer sig i vägen på parkeringen, jag och mamma höll på att bli inparkerade men som tur var så gick min kära moder och talade med dem så vi kom ut fint innan alla besökare kom ut (ska tala om att jag var FÖRST ut ur omklädningsrummet idag, det är ju inget undantag att jag alltid är sist hem annars) fattar inte hur Sandra och Berra Bus alltid är så snabba alltså... Dessutom fick jag ju höra skvaller av självaste Larsälv idag, som förresten var riktigt het på fotbollsplan igår på idrotten ;) haha, hur hade jag klarat mig utan dessa tjejer? Det förstår jag inte!
Och imorgon äre fredag och då blire mys med tjejorna på kvällen. Den ska bli riktigt fin den tycker jag!

Le höst est här nu :) Oui?

Kommentarer
Postat av: emme

den där islänningen du rider, den står möjligtvis inte i kyrkbyn? :)

2008-10-08 @ 13:01:33
URL: http://superemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback