Minnen för livet

Ursäkta (till alla som har tjötat om) min inaktivitet på denna bloggen. MEN det roligaste är att de inte har hunnit kladda ner så otroligt många inlägg själva ;) ja, vi har ju då otroligt mycket att göra när vi är hemma (vi som går natur alltså) det är som att datorn och tvn är helt borta när man är hemma för då är det bara äta, träna och sova som gäller mest. Idag har jag pluggat franska till de där provet imorgon. Och matten lär inte ligga och vänta på sig tyvärr...jaja, jag överlever. Hellre det än att gå nån linje som man bara sitter och glor och hej hå när man går ut kan man inte bli så mkt direkt. Jag ska då fan ha ett jobb som jag tjänar mycket med pengar på och då ska jag bara skratta alla andra rätt upp i ansiktet som slöade på gymnasiet! HA!

I helgen tog jag mig iaf tid att fara till Älvsbyn med Sofia. For redan på fredagen så det blev fint! Farmor och farfar skulle ju vara i huset precis nedanför folkhögskolan där borta så det löste sig helt perfekt och jag hann träffa både Grabbis och Alice. Effektivitet är ju min starka sida. Fick till och med fika, utan att hjälpa till att baka och se film. En skräckfilm som handlade om svampar och var helt kocko men, men. Lite småkomisk på nått sätt, hehe. Sen på lördagen var jag med Alice och myste på hos farmor och farfar. Kan ju tillägga att det är jag som har världens bästa farföräldrar och kompis! Sen började vi prata minnen och gud så mycket jag och Alice har gjort tillsammans!

Alice skriver det bättre än jag så ni får ett utdrag från hennes blogg:

"en gång lekte vi med john i min lekstuga, åsså lekte vi att jag vart på jobbet åsså kom jag hem glad i hågen, öppna och smällde igen dörren bakom mig och ropade "nu är jag hemma!" dom vart dock inte så glad på mig eftersom att dörren gick i baklås :O oops! John vart så rädd att han trodde vi skulle svälta ihjäl där inne :P sen så en annan gång var jag och madde, vid juletiderna hos hennes farmor och farfar och lekte med deras avlånga runda soffkuddar, (lekte att vi bakade och kavlade) plötsligt kommer det en jultomte baki fönstret, och fi fasen va vi blev rädda, båda sprang och skrek efter farmor (även jag! :P) haha.. nu i efterhand har vi förstått att det nog var hennes farfar. jase, livet har inte alltid vart så enkelt. En tredje gång, (nå vi har gjort jävligt mkt knäppa saker men den här ganska nyligt så det är kanske miljonte gången och inte tredje) så var vi hos en person, nånstans i lule kommun, skulle grilla och bada och så... eller jag å madde grilla inte så vi satt på övervåningen och lejda oss, kanske att vi kollade runt lite också :O hihi! "Ååh, vilken strl är det? :O ", "faan va smutsig jag är :O", "åå, vems kan detta vara? LÄS!! haha :D" ojojoj, vi är livsfarliga."

Jadu gumms, nog har vi varit med om mycket, och mer lär det ju bli! The one and only //Spyflugan -v-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback