vilket busväder! :D

Vilken dag...regn, regn. Mytsigt med regn ändå, om man inte behövde cykla till stallet och rida i regn alltså. Men det gick ju bra det med faktist, typ. Om jag ska vara ärlig vet jag inte riktgit vad jag skriver idag, är som bortom allt och alla på något sätt. När jag och Carro gick genom stan idag till bussen kände jag bara att blä, helt nertryckt och typ..deprimerad. Någonting är fel och det är något jag stör mig på som förföljer mig men jag kan inte sätta fingret på vad. Jag borde vara glad, och det är jag ju. Inte så att jag är missnöjd med mitt liv just nu för det är jag inte tror jag. Det är väl hösten kanske? Men hösten är ju bra, hmmm...jo, ja... Annars idag vann ju Lule, Carro är nog lite turfågel ändå. Den matchen hon går på vinner de, haha. Kul för de som bryr sig i Lule, men jag har konverterat till nått annat. Så mycket som jag bryr mig, så gör jag det oftast bara för att irritera de som håller på lule. Alltså är det ju rätt kul ibland när de förlorar (om personen i fråga inte deppar ihop helt) Jaaa...mina morbröder är här nu och har varit uppe i finland och jagat. Kul när de kommer ändå, speciellt när de har varit på ikea i haparanda och hämtat våra bokhyllor och andra hyllor! Snitsigt värre! :D

Dessutom: har min hand svullnat upp lite :( det gör faktist ont i de där ledbanden eller senorna eller vad det nu är. var och tränade idag igen ändå. Det var igår som den ändrade skepnad lite grann. Också var vi och sprang i mörkret på elljusspåret där upp mot bergviken eller vad det nu är igår efter isträningen. JÄTTE LÄSKIGT! Tur vi hade en liten grupp som höll sig nära och kompakt mot varandra och att vi hade Bertil som skyddade oss från alla faror. Konstig idé dock att vi var tvugna att springa mitt i skogen i mörkret...så var det iaf, jaaa...hmmm..nä nu ska jag gå och göra nå annat tror jag..jooo. Aaaa...hm, joo

Erixon säger:

ja ha rju dig som bakgrud på mobilen

Erixon säger:

de är inge bra

Madde säger:

vadå då?

Erixon säger:

när ja tar upp mobilen å ska kolla på klockan kollar ja bara på dig sen her ja ner den igen efter ett tag utan att kolla på klockan

Erixon säger:

sen när ja kommer på mig själv gör ja samma sak igen

Madde säger:

men pucko


Kommentarer
Postat av: Sandra

FY FAN VA SÖÖÖÖÖÖÖTT ;) Alltså det där med erixon ;) :DD

2008-10-10 @ 17:03:24
URL: http://drc0ck.blogspot.com
Postat av: Mikaela

jag måste hålla med Mr Sandra! :D:D

urgulligt

2008-10-15 @ 17:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback