Stressigt värre

Bara idrott stod på dagens schema, därför började jag 14.10 och slutade 15.30. Kändes riktigt bra och idrotten var rolig faktist. Även fast det var bollsporter, men vill man vinna så kör man även om man suger. Kan ju tala om att när det gäller de flesta bollsporter så går jag enbart på vilja, haha. Men är man vädur så är man! Däremot ryktades det om pulsklockor nästa gång, och efter vad man har hört från Alice så kanske det utvecklas en liten puls checkare i mig med? vem vet... Annars så passar veckans träningschema mig på pricken nästan. Det har lyckats bli så att måndag kunde jag rida lektion utan att missa någon träning. Tisdag, onsdag, söndag konståkning. Det är bara på torsdag det kör ihop sig lite men tack vare att vi slutar tidigare hinner jag både rida Loki och fara till ishallen och träna sen på kvällen. Jag är nöjd! Trevligt om det flöt så fint alla veckor, men det gör det icket.

Tid över finns inte. Är man hemma så är plugga det enda man måste göra för att hänga med i skolan, det är alltså knappt jag kommer hinna se idol idag. Har iaf av verkat nkn nästan, det tog typ hela veckan har jag märkt nu + historian nästan + franskan nästan + engelskan nästan + att jag inte har börjat med svenskan än...och matten, shit. vad fan var det man skulle göra i svenskan? typiskt. Tack vare carro är jag nu informerad att det bara var att läsa sin artikel man hade valt. Tack gode gud för det! Oj om två min börjar idol, nu blir bråttom. Ha de fint, bollen är rund så att säga! PUSS-v-

och jag gör fan allt för att hinna allt och inte glömma bort någon, jag lovar. Det är bara det att det är lite körigt nu, så förlåt förlåt förlåt! Jag suger just nu, jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback