En klasstur med båt

hemma <3333 jag kan inte uttrycka i ord hur lycklig jag kände mig när jag fick komma hem från den där kalla scoutstugan utan el och vatten. Men, jag har inte så mycket att klaga på människorna som var med som tur är. Och Larsälvs imitation på Bosse bildoktorn, haha. Kan ju inte finnas roligare än just det? Hon lär ju få göra många upprepningar på det varje dag för mig! NV1D for alltså till Småskär och bodde i scoutstuga måndag-tisdag, jag säger då det, jag kommer aldrig bli någon scout! Scouter är onda och äter löv. Dessutom har jag onda vänner så jag var tvungen att sitta baklänges i båten, jag hatar att sitta baklänges. Det dumma var att jag var bland de första in i båten så jag kunde sätta mig var jag ville, men jag tänkte fel. Alltså att båten skulle fara andra hållet, men icket. Jaja, jag ser nog inte fram emot fler hajker vill jag lova..

Idag har det väl varit bra, förutom det där smset som kom fel. Jaja, det kunde ju ha varit värre om jag säger så. Tur att pojkar inte är så kinkiga, haha. och jag och pappis har införskaffat en sprillans miniräknare och en grej till datorn så nu är tiderna med datorryggsäck/väska förbi! tur de. och just de...jag fick ett nereskåp, gissa vem som tänker ta över julias skåp sen när hon flyttar? precis, JAG!

Slänger in en bild på en ond scout till er ära

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback