en dålig dag

Jag orkar inte! Det är allt jag har att säga. Varför måste jag vara sjuk just nu? Nationella nästan varje dag och en Fredrik hemma. Jag vill inte vara sjuk! Jag har inte tid att vara sjuk. Men när har jag det egentligen? 

Jag var på apoteket idag. Var riktigt knappt att jag tog mig från skolan dit och till bussen levande. Dryg var han apoteksgubben dessutom, "går det bra för dig eller?" svar nej inte riktigt. Jag behöver vara hemma och vara sjuk och mysa bara. Men nej, inte alls. Istället får man två av Davids kompisar hemma och en fotbollsplan. Men de verkade ju ha kul i alla fall. Fredrik förvandlandes till en 11 åring, till småpojkarnas glädje. Denna tripp gjorde att jag glömde packa väskan till stallet imorgon och Gunnel kunde inte ta den så nu måste jag fara med pappa till stallet dessutom. Fan. Jag vill inte, orkar inte och..jag måste.

Jag längtar tills jag är frisk. //snoret

5 panodil 500. Pappa kör grejerna själv. Tack :) det känns lite bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback