köra biiiiiIIIL

Ärligt, jag har inget intressant att skiva idag. Vette fan varför jag bloggar alls. Kan ju berätta om helgen om det intresserar någon. Konstigt nog verkar det ju göra det eftersom det finns folk som fortsätter envisas med att läsa min blogg vilka ni nu är.  (???)

Efter en ruskigt jobbig vecka så kändes det skönt att få helg. Nationella typ varje dag, förkylning, mamma i Lund (vilket betyder tvätta själv tex) och diverse massa andra saker som jag gärna hade bett vara bättre. Vilket ledde till att jag har varit otroligt lättirriterad hela veckan, vilket har gjort att alla har gjort sitt bästa för att göra mig mer arg. Och det känns som att ingen fattar. Och sen säger de varför är du så arg? Varför är du glad och sen blir du helt annars? Ni kan ju prova själv att ha ont i magen 24/7 i en vecka och känna det som att benen viker sig när du ställer dig upp. Ja.

Vad har jag gjort i helgen då... Jag har varit och ridit Loki igår. Han gör en alltid glad. Helt otroligt hur fin han var i lördags! Galet, fast vi svettades båda. Tog i ordentligt gjorde han sötnosen. Sen var jag ute och gick ju och sen grillade vi hemma. Juste, så såg jag hockeyn och nån film och 2 hemmagjorda filmer med Fredrik och hans kompisar. Idag har jag pluggat lite och övningskört och varit ute och gått i nice väder.

Övningskörningen, jo jag har backat ner från uppfarten och skjutsat David till träningen i sundis och kört och handlat på storheden genom alla rondeller och kört hem och kört till Arcus. Jag är lite stolt över mig själv även om pappa inte blir så glad när jag inte lyckas hålla hastighetsbegränsningarna. Du kör för foooooooort maddeeeeee!! sa David, han var lite rädd tror jag. Men vad ska man göra de ligger ju och hetsar en där bakom alla jävlar! Jaja, mat nu. Puss ciao! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback