Snällis

Hej bloggen! Idag har jag varit och ridit Loki, och det gick riktigt bra! Äntligen, äntligen har han börjat på att bli lite mjukare och börjat bli känsligare för signalerna. Svettig blev han som sjutton, bra. Ska se om vi tar oss iväg till Peab-travet på träningsdagen den 19:onde. Vi måste, måste! Så kommer alla andra få se en flygande köttbulle. Jag gissar att han kommer vara lite tokig av alla andra hästar där men det kommer bli kul tror jag. Så får vi se om vi ska tävla nått också... vi får se, vi får se. Åh vad jag är nöjd med honom idaaaaag. :D

Och imorgon är det Dáð måndag igen! Perfekt. Nej nu ska jag plugga lite. Förbereder mig som bäst på en otroligt jobbig vecka i skolan.. vad är det som gör att de måste slänga ihop alla prov veckan innan lovet?? För att blåsa ut det sista av orken i skolan innan lovet? Lär er planera!!!!!!

Adios, eh. Ciao!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har blivit utmanad! ;) hehe. kolla min blogg.

2009-04-14 @ 21:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback