Återförenad

Jag har befunnit mig i det sköna Älvsbyn i helgen. Träffade äntligen Alice igen. Förstår inte hur vi har kunnat vara utan varandra hela sommaren. Tycker verkligen du ska fixa körkortet nu så du kan komma oftare till mig med! Blev hur som helst en hel del skvaller och skratt som vanligt. Att vi alltid lyckas ha så kul? Du är helt underbar gumms! Och stackarn som måste ha den där korsettställningen, robotmode på G Alice? Haha nä skämt och sido det är synd om henne, hoppas den ryker snart!

Annars så är väl mammis och pappis lite smått ilskna på mig just nu. Har och göra med att vi inte kom överens vid övningskörningen idag. Pappa och jag var dock och gick med en pigg och reflexklädd Loki ikväll som var lika tokig som vanligt. Man måste ju bara skratta åt honom. Så skönt att se att han är lite bättre och gladare framför allt! Kanske han klarar det där iaf. Loki alltså, inte pappa. Loki stoppade ju huvudet innanför min tröja och gömde sig när han blev less på alla ungar en dag. Smartskalle där.

Dessutom är Julia hemma igen! Det känns ändå väldigt skönt att ha den lilla sprätten tillbaka i landet. Ser fram emot nya äventyr, för det lär det bli! Skalan och hålan.


Kommentarer
Postat av: skalan

haha att det ska <3

2009-08-17 @ 18:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback