Fyrmanna whist

Tillbaka till vardagslunket. Med svidont i halsen och ett uppsvullet öga så jag ser ut som en pirat. Det tack vare alla jäkla knott i hagen hos Sylvia som lyckades bita mig i ögonlocket igår. Också köpte jag en mapp till skolan idag med Bamse på. Och vad gjorde han då? Jo han var en pirat antagligen.

Mitt schema för i år är inte av denna världen kommen! Jag går till klockan fem tre dagar i veckan. MÅNDAG onsdag och FREDAG. Sinnessjukt. Och sovmorgon tre dagar i veckan och massa jobbiga hål. Jag hatar att ha sovmorgon och inte kunna sluta tidigare därför! Att jag sen läser inte mindre än typ tio teoretiska ämnen måste ju göra att jag kommer upp till högsta leveln i stresskalan.

Jag är trött och Fredrik är i Älvsbyn igen såklart när skolan har börjat. Han berättade att han inte kommer äta nått för att spara pengar till en trevlig bil. Då talade jag om för honom att det kommer vara en Ville Vessla som sitter och kör den där bilen. Och jag är väl en ekorre då. Det är lika bra det.

Avslutar med att säga att jag har lämnat in filmen på Hemmakväll idag och sa högt att JAG ALDRIG KOMMER HYRA FILM DÄR IGEN. Hej svejs! Juste jag och Sofia tog ju bussen till Älvsbyn i helgen för att ha några roliga dagar med Farmor och Farfar. Det hade vi verkligen, som vanligt!



Världens bästa farmor och farfar vid Fällforsen


Fällforsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback