4:e December

Nu sitter jag och Carro på hålis och glor. Vi överlevde franskaprovet som tur var. Har suttit och tittat på julkalendern och ätit en mandarin. Jag håller på att svälta ihjäl känner jag. Någon som vet vad det är för mat? Inte det nähä. Den här veckan har varit som en ost - hålig. Vi har haft rätt många hål, vilket ju iofs har varit tur. Annars hade man väl bokstavligt gått in i väggen.

Ikväll blir det att göra något jul-inspirerat med Julia. Som för övrigt drar till varmare breddgrader imorgon, till Syd Afrika om ni vill veta exakt. Hur som helst ska vi förmodligen göra knäck eller något sånt. Blir nog mysigt. Får se om min käre Fredrik tänker komma och gästa oss ett tag (tror han bara vill äta men ändå). Och om Carro kommer och säger hej dåis till Julia. (kanske hon också vill snylta på det vi lyckats med?)




Julshowen, krångligt och jobbigt allt blev nu. Vette sjutton om jag ids vara med alls. Att allt som har att göra med det har blivit så fruktansvärt jobbigt. Kanske far och rider istället då..? Femtielva gånger roligare iaf!


Ännu en till månad sötis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback