Snuttis

Sista provet gjort! Fruktansvärt skönt, ska bara klara av alla redovisningar och inlämningar först också. Vi fick kladdkaka och saft på franskan idag, snacka om överraskning. Ikväll har jag varit och tränat också, började med den där julshowen och det kanske går vägen.

Nu sitter jag bara och ser slutet av Lottas jul på Liseberg, lite mysigt ändå. Vill inte att snön ska regna bort! Jag blir inte glad då kan jag tala om!

Tänkte egentligen ringa till min Fredrik, sen kom jag på att han ju är och spelar bandy ikväll. Attans. Imorgon är det ingen engelska så det betyder nog ingen lektion. Ska gå med farmor på stan och handla in lite julklappar istället förhoppningsvis. Måste se ikapp julkalendern kom jag på också. Mhmm, mhmm.

Kännar att jag är himla snurrig nu, om det står helt kocko i detta inlägget vet ni varför. Ska ta mig en dusch tror jag blir bäst ;) Hej då! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback