Segt

För det första. Hur svårt får man gör ett prov innan eleverna har rätt att avsätta läraren? Frågar man får man svaret "Nä det är en biologisk fråga". Så låter det ut på natur för er som inte är insatta.
 -KISSA! Det är allt jag har att säga om det.

Nu har jag matvägrat i tre timmar för att jag och pappa kom oöverens om en sak och då blev jag arg. Jag är lite hungrig men jag måste nog tjura ett tag till så pappa kan tjata om att jag ska äta..sen kan jag ge mig.

Ska ta och turna on tvn och se Bonde söker fru strax. Tar nog och pluggar franska samtidigt eftersom jag måste det. I pauserna som Linnea sa. Tar det aldrig slut???? Jag behöver ett jullov fortast möjligt.

Tur att man kan sitta och ha lite lättare på engelskan ibland iaf, idag satt jag, Agnes, Larsälvan och Sofia på translate google och lyssnade på olika ord och meningar. Man får akta sig så man inte börjar prata google-engelska bara.

Nä nu måste jag ju SPRINGA ner till tvn och se, det har ju börjat!!!! Hej då.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback