BRAGD!

Åååååååh, älskade lilla häst!!!! Han var så finfinfinfinfin idag! Red ut med Sofia och solen sken och det var en sån underbar vinterdag bara. Jag och Loki fokuserade på traven och galoppen massa övningar. Han var så fin, och han släppte så bra i både traven och galoppen och det var riktgit ok med takten och så. Ni förstår förmodligen inte men det var bara en ren lyckokänsla att äntligen efter allt vi kämpar kunna få ett litet smakprov på förbättring! Och han var så glad och pigg och tyckte det var kul, och det är viktigt för mig. Att han också tycker det är kul att göra rätt.

Jag brukar aldrig ha nyårslöften men för att kunna få någon struktur på allt sätter jag nu upp några mål för året (för mig och Loki):

  • Ta tag i allt det här med kurser och lektioner, nu ska vi verkligen ta hjälp av någon
  • Tävla någon liten skittävling bara för att ha kul
  • Åka och rida med Grabbis mammis
  •  Köpa nya tyglar
  • Raka Loki
  • Ha underbart roligt och bara trivas med varandra

Tack för sötbilden förresten "snuttis" . Den var väldigt finis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback