Smärta och mycket hjärta

Hejsis allihopis!

Vet ni vad jag har börjat roa mig med då och då? → http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.794295
Ni får säga vad ni vill, men jag tycker hon är rolig! Haha, fast ibland undrar man ju vad sjutton hon surrar om?
Ett riktigt original så att säga!

Annars då? Jo, tack bra tror jag. Har varit och åkt i backen med en del av familjen. Tråkigt att man började frysa däremot...men det gick över tack vare lite daimchoklad av pappis! Mmm-mm-mmmm.... också ska jag göra lite matte hade jag tänkt mig snart.

Förresten så igår, det här med sprutan... Hon var den bästa hittills som har stuckit mig. "jag får göra som med 5-åringarna och prata hela tiden" berättade hon för oss. Och det gjorde så ont!!!!!!!!!!!!! :'( jag menar det på riktigt!!! Om jag petar lite på det så gör det fortfarande jätte ont.
Men hon sa att jag var jätteduktig faktist! Bra va? Mamma tyckte det med, för sköterskan behövde inte jaga mig och jag svimmade inte helt. Det enda var väl att jag grät, och att allt blev suddigt där på slutet, men hon sa att det inte gjorde nått. Tur att det är henne jag ska ta alla 3 till sprutor hos i år förmodligen! Usch...i mars nästa. Blä.

Annars så tyckte pappa att jag är ett småbarn som inte klarar av sprutor och den där grabben slog mig på spruthålet :'( ve och fasa!! riktig osis hade jag, alltså.

Åh, det är forrest gump på tv :D

HEJ DÅ ALLA KLUTTAR!! Vad göööööörru????

 
Jag är cool, minst lika cool. Bara inte lika lättklädd. Skyl dig pojke (obs, ej man)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback