Glöm mig aldrig!

Juste det var ju nån himlarns utmaning för typ...länge sen iaf. Kommer nu. Åtta saker om mig:

Jag älskar att duscha, och lääänge!

Jag gråter ganska ofta

Jag vill ha en egen häst bara för att jag blir så less när jag inte kan bestämma det som jag tror är bäst för andras hästar

Jag är lite rädd för att bli vuxen, fast samtidigt inte.

Jag luktar de jag känner riktigt bra och tycker om mest på halsen ibland. Det känns tryggt.

Jag hatar avsked. Det spelar ingen roll om det är att åka hem från farmor och farfar i Älvsbyn, Alice, eller Maria i Göteborg eller att åka bort över natten. Men jag har lärt mig klara sånt där lite bättre nu.

Jag går och pratar i sömnen så därför har vi en grind för trappan hemma (så jag inte ska ramla ner och slå ihjäl mig) Många har trott att vi har husdjur tack vare den där grinden.

Jag är bättre än ni någonsin kommer att tro på att grilla! I övrigt så får man vara glad om inte köket har brunnit ner när jag har varit där. Jag klarar att blanda gräddfil och sås i en skål i alla fall :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback