206 liter blåbärssaft!

Helgen var bra på alla vis som Alice säger. Jag gled fram som en prinsessa eller liknande. Fick till och med maten grillad, värmd och inhandlad åt mig. Så kan det gå när man har världens bästa sötnos! Var sjukt kul att träffa Alice, haha. Gud ja, när vi gick och handlade godis bara skrattade vi så jag blev jätte pissis. Helt otroligt att vi alltid har så kul! Tack för att ni hämtade mig på busstationen också. Båda två! Eller alla fyra? hmm, tror det var två som följde med ofrivilligt dock men jaja...

Tycker ni ska kolla in Alice´s bloggilog om ni har någon som helst lust att veta vad vi gjorde eller så. Här alltså www.jagmigsjalvochmittliv.blogg.se ♥

Idag gjorde vi bort nationella på matte B. Skönt att ha sopat undan det, vilket betyder att vi knappt kommer ha mer matte fram till sommarlovet! (om jag nu har fattat det rätt). Och sovmorgon på det imorgon! Yäääää! :D

Red Dáððis igår också. Hon hade vilat förra veckan, och varför? Jo, ingen hade fått in henne från hagen! Det är som Sylvia säger att ibland är det ingen hemma hos Dáð. Kan stämma... men hon är ju så otroligt rolig och söt. Svettades som galningar båda två igår. Men gick ganska bra ändå tycker jag. Sen red jag Loki idag och det gick väl också rätt bra. Han är ju som han är han med.

Min kära kusin nere i Göteborg tycker att jag ska boka resan till henne nu. "och du ska stanna MINST två veckor!" okej då, inte mig emot! Kanske prickar jag rätt till att Siða ska föla också?

Och nej, nej, nej Fredrik snälla snagga dig inte :'( det är inge fint, sorry.

Imorgon fyller Larsälvan år (vilket hon har påminnt oss om åtskilliga gånger) jag har inte bestämt mig för om jag ska vara snäll mot henne och säga grattis. Eller om jag ska vara dryg mot henne... hehe, vi får se. Nej det är bäst jag är snäll. Annars kanske hon slänger på nötter på efterrätten på fredag! Vore inte så nice.

För vem vill ha den där reaktionen av nötisen? Inte jag i alla fall. Jag åt en choklad med nöt idag men säg inget till mamma. Det kliar så mycket :S
//Maddis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback