Helg!

Idag pratade vi om en intressant sak på lunchen. Nämligen hur man skulle se ut och vad för kläder man skulle ha på sig osv, om man vore en kille istället. Ni vet vad jag menar. En klurig sak att veta, men jag tror jag vet. Jag skulle nog se lite gay utOch ha lacoste skor
Det var lite delade funderingar där. Någon trodde sig skulle vara en blandning av Gustav/Erik till exempel. Nja, jag är nöjd att jag är tjej tror jag. Tänk vad vi kan ha för valmöjligheter när det gäller kläder och skor, och smink! Klackar, stövlar, kjolar, klänningar! You name it. Och vi kan gå och hålla varandra i hand på stan och kramas utan att någon kollar skevt på oss. OCH vi väntar faktist på varandra! Det är ju faktist sanningen, även om det skulle vara skönt att slippa vissa saker. Som..., den där jävla mensen! Hur många tjejer tycker det är kul? Förmodligen ingen. Hur många killar/pojkvänner/pappor kan förstå en när man bara helst av allt vill slippa allt? Jaja... de borde få testa någon gång. Även om det nu inte går då men ibland önskar man! (taskigt men sant)

Imorgon kommer jag ha fet träningsvärk! Bläigt... fast imorgon ska jag ju också åka buss till Älvsbyn. Blir nog niceigt! Ska kanske köpa mig nått nytt på stan innan. Ska sova hos..ja jag vet egentligen inte riktigt. Antingen med Fredrik eller hos farmor och farfar. Vi får se! Och träffa Alice :D Så kommer resten av familjen på söndag i alla fall.

Loki gick så bra i torsdags, vi matchade - min mörkblåa adidas med vita ränder, och hans mörkblåa schabrak med vita kanter. Den lilla skrutthästen :) Bild kanske kommer någon dag då vi ska upprepa succén.

Trevlig helg allihopa! Adios, eh CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback