Om och om igen

Så underbart underbart underbart fantastiskt roligt det är att rida! Sista lektionen för terminen på Sylvias, eller nja. Inte för mig då som har inbokade privatlektioner redan :D Tack mammis! Och sen är ju clinicen kvar. Sylvia kom med en ursäkt att hon hade varit tvungen att rida Dáddan idag, så jag fick ta Igor. Haha, det gööör inge. Eller ja, det var kul att rida Igor som omväxling ute i skogen med alla andra. Härligt som attan när han bara släppte efter en ganska lång kamp oss emellan. Det bästa är att jag kan känna hur mycket jag har lärt mig bara den här säsongen hos Sylvia. Vädret var sol, ösregn, storm, sol. Klart den andra gruppen fick sol non stop... Jaja, man blir så fruktansvärt lycklig av att hålla på med de där hästarna! Det är en sak som är säkert. Ser fram emot nästa lektion när jag och Sofia ska rida båda två för Sylvia, tror det blir asigt kul. I love it!!!
 
Och de tog bort engelska provet! Bara svenskan och historian kvar. Sen är det stopp ett tag :D Känns att allt har börjat sakta ner och luften går ur efter att ha kämpat sig igenom alla jobbiga prov, nöjd som attan med matten också. Den där förbannade kemin imorgon att få veta bara då, håller tummarna för att det gick.

Nu ska jag gå ner och prata häst med min moder! CIAO!

Heeeeej snygging(vinkar febrilt samtidigt) saknar dig med! Vi har spelat volleyboll i kalsonger å vädret var sol å regn å sen typ regn å storm men vi härda ut å sen vart de sol igen, så nu är jag brun :) å grön från gräset :(
Är det sommar nu???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback