The hills

Vi har bakat bullar hemma. Rekordmånga. Nu har jag ont i magen för att jag och Sofia åt deg..

Sofia har också fått nån deg som står i en bunke på köksbänken och ser allmänt äcklig ut. För er som undrar heter den Herman och ska matas med bestämda mellanrum samt bakas till en kaka tillslut. Innan det ska den delas i fyra delar och ges bort. Nu hotar hon med att ge mig en del, jag tänker vägra. Har inte direkt lust att ta hand om en dryg jäkla deg. Usch.

Idag har jag suttit på Loki för första gången på ett halvår. Veterinären tycker att vi ska börja promenera 10 minuter, rida 10 minuter osv. Tårarna bara rann när jag satt och åkte på honom första gången. Han är ju som lite kul, först kommer han struttande i hagen och ställer sig och gnuggar överläppen mot min näsa och tar en slick i ansiktet på mig helt plötsligt utan förvarning. Knäppis.  

Har även ringt och pratat med farmor och farfar, vilket ju iofs inte är så ovanligt men ändå. Skulle höra med farfar vad en borgenär är, vilket även farmor tyckte han skulle veta då han faktiskt "har varit nämndeman i 25 år". Dock så var han ute som vanligt och grejade så han skulle ringa upp senare.

The hills maraton igår! Jag och Sofia trodde vi skulle avlida av spänning. Frågan är bara vad the Hills blir utan Lauren? Vad man kan konstatera är att nästa säsong såg ut att betyda mycket trubbel. 

Snart börjar det närma sig december! Första advent nästa helg om någon har missat det. Funderar på att ta mig ut på skyltsöndag om jag har tid med det. Börjar även fundera på mina julklappsinköp, har lite problem att komma på nått just nu men det lär väl lösa sig. Först och främst väntar ju en miljon prov och läxor innan jullovet. Ska bli så skönt när man har hackat sig igenom det problemet.

Vaniljyoggis+Blåbärssoppa=sant








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback