Scared of lonely

Oj det blev ett litet uppehåll här som ni kanske har märkt. Connection lost så att säga.

Vet ni vad jag vill?

  • Att det ska vara snö
  • Att inte behöva en miljon saker att plugga på hela tiden
  • Att inte behöva vara så stressad
  • Rida häst
  • Vara med Alice
  • Att Loki ska bli bra
  • Äta glass

Vet ni vad jag är tacksam för?

  • Att jag har världens bästa familj (även om man tycker att det kan diskuteras ibland..)
  • Att jag har världens bästa Fredrik
  • Att jag har bäst kompisar
  • Att jag får rida
  • Sist men inte minst;tack gode gud för mina MVG på MKU-rapporten och Fysiken!

Förra helgen var det tacos hemma hos ett väldigt stökigt familjen Erixon. Jag ska tydligen få ett rum till. Bäst att åka och kika på det fortast möjligt då? Snart ska jag dock se bonde söker fru, enda tv-programet jag lyckats följa hittills! Grattis till mig.

Jag har även köat för sprutan i fredags, gick riktigt fort att få den. I alla fall eftersom jag har förberett mig på att få stå i en evighet. Mamma följde mig och ja, det var väl precis som vanligt. Jag grinade så hela kyrkanshus skakade. Och sen när jag satt där ute och hade tagit den (jag hade ju svimmat annars) så har sköterskan, mammas kompis förövrigt, missat spruthålet med två centimeter. Köpa julkalender, pizza och glass var var vi gjorde hemma den kvällen. Otroligt skönt att ha gjort bort det där nu hur som helst! Dagen efter byggde jag förråd med pappa och var med Freddan. Dock med feber och smärta i armen som gjorde att jag började grina för att jag inte fick borsta håret på toaletten när det var upptaget. Det är inte lätt att heta pappa Magnus eller pojkvän en sån dag...

Måste också hämta te hos Julia som jag har beställt! Fick brev från Alice idag också, alltid lika kul, en tradition som inte ska bort någonsin förhoppningsvis. ♥


 





Kommentarer
Postat av: Alice

Nej den tradiotionen ska alltid vara kvar =) vi måste bara bli lite effektivare! haha!! saknar dig!

2009-11-19 @ 16:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback