Ärvda talanger

Anna hittade Uhlenhof-stuteriets hemsida. Här är Lokis pappa Kyndill. De är ganska lika till utseendet, speciellt på den andra bilden. Huvudet, färgen och benen är inte svårt att se var han har fått ifrån! 



Ledde en tur med min syster idag hos Sylvia. Pojkvännen till dottern som var med skulle aldrig mer rida sa han, dock så tror jag han tyckte det var roligare än han sa. Regn/snö/slask, yep. Vilket jobbigt väder! Helt otroligt att jag trodde man skulle slippa snön nu, aja den verkar ju faktiskt regna bort. Men inte vill jag ha regn heller!

Varför går påsklovet så fort? Jag vill inte börja skolan igen, eller jag orkar inteeee. Lovet har varit riktigt bra hur som helst. Har lbland annat hunnit vara ute och äta med tjejerna, varit i Älvsbyn, och hemma och gullat med min PV. Nu ska jag gå och göra nå annat. Adios amigos! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback