Change

Nu ska jag berätta en hemsk sak. Igår började ju då ridlektionerna hos Sylvia och det var perfekt för alla var sjuka/borta utom jag och en annan i min grupp. Så med andra ord var det en välbehövlig privatis både för Daddan och mig. Men det var inte det som var hemskt för det var ju helt perfekt. Det hemska är att det är sista terminen på ridskolan hos Sylvia. Jag trodde jag skulle börja gråta och jag hann faktiskt tänka på en sekund att vad fan ska jag göra nu? Meeen, säg det dåliga som inte bringar någon sorts solstrimma i mitt ansikte i alla fall. Efter denna termin blir det privatlektioner endast tydligen. Men på vilken häst är frågan när alla är till salu.


Hoppas ingen köper Daddan..
ingen ingen ingen om det inte är vi. Vi får se helt enkelt. Just nu känns det både spännande och sorgligt. Spännande för att jag kommer förmodligen utvecklas hej dundrande och sorgligt för att de flesta ska säljas. Dessutom inga fler turer att leda sen. Hur som helst får vi ta itu med de funderingarna efter sommaren. Det känns svårt.

Kallt var det på friluftsdagen idag med. Jag och Agnes raceråkte på isen och var hemma redan innan 11. Vi började ju åka någongång efter 9 och var klar i hälsans redan 9.45 ungefär. På vår vandring genom stan stannade vi och åkte på isfågeln i stadsparken. Det var lika kul som när man var mindre kan jag tala om! Agnes svishade ner för isbanan värre är bobåkarna på OS! Efter det for jag hem och fikade kakor och varm choklad med Sofia som var hemma sjuk.

Nu ska jag se halv åtta hos mig eller vänta till bygglov börjar. Visst är det idag? Hej då! //Madde (öh ja det var ju dumt skrivet eftersom det är min blogg)


Kommentarer
Postat av: Linnea

neeej, missade jag åkturen på orren!!

2010-02-23 @ 21:53:06
Postat av: Agnes

Hahah, du kan få åka med nån annan dag, linnea ;)

2010-02-24 @ 09:07:01
Postat av: Linnea

vad bra! då är det bestämt ;D

2010-02-24 @ 15:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback