Fiskland

Nu sitter jag på msn och läser miljökunskap samtidigt vilket inte är någon bra kombo. Räknade ni ut att Miljökunskapen blir lidande av detta hemska val gissade ni alldeles rätt. Svarar på Carros frågor om samhällsen som jag faktiskt har lyckats skriva klart nu. Eller jag anser mig klar i alla fall!

Samtidigt som jag disskuterar dagens citat av vår lärare Britt-Marie "Skulle ni bli glada om jag dog?" med Linnea. Vad svarar man på en sån fråga? Jag menar visst, fysik är ju inte världens trevligaste ämne nu då men... lite kocko att ens ställa en sådan fråga liksom. Ännu roligare blir det när man får höra när vi gör experiment hennes förklaringar till dataprogrammet. "så trycker vi OK - OKEJ" samt att alla ord ska bokstaveras, vi går ändå i 2an på natur, tror hon inte vi kan stava lägesenergi utan hjälp eller? HUR DUM TROR HON VI ÄR?!

Annars har det varit en ytterst normal dag om vi inte räknar med att vi fick sluta tidigare vilket var väldigt bra. Lite hängig på att det är så långt till sommaren dock fortfarande. Nej nu kom jag att tänka på miljökunskapen, ADIOS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback