1-0

Alltså, allvarligt talat! INGEN är hemma!! Jag får paniiiik. Jag har inte ens ätit middag än. Alla är i Arcus hela dagen och kollar den där fotbollsturneringen Sofia och David är med i. Jag hatar hatar hatar att vara hemma själv såhär länge.

Och ljudet på tvn gnäller.. Freddis sa att jag skulle kolla skarten men jag kollade i alla ändar och det hjälpte inte. Och jag har pluggat fysik till och med helt länge! Jag har inge kul. Vgd.

Är det en bildörr jag hör?! Hoppas någon kom hem.. JAAAAAA!!! Nu behöver jag inte vara ensam nå mer.

På lovet här har jag varit och ridit bland annat. -23 grader men jag svettades dels för att pappa tvingade på mig massor av kläder och för att det var svettigt att rida både Daddan och Merja. Hela dagen lämpade han av mig där så det var en himla bra dag! På nyår hade vi besök av farmor och farfar några dagar. Så fruktansvärt skönt att bara vara hemma på nyår.

Igår spelade jag spel med mina vilda kusiner som kom på besök och sen såg jag och världens bästa F hockeyn och hade en myskväll bara. Ett sista farväl innan han drog iväg neråt landet för att hacka sig fram på skidor. Ja.. nu är det ju inte så fruktansvärt länge de är borta men ändå.

Nu ska jag omg gå ner och vara lycklig över att inte vara ensam hemma nå mer! Adios amigos


Kommentarer
Postat av: Erixon

546 - 545 = 1-0

2010-01-03 @ 21:06:05
URL: http://erixonf.wordpress.com/
Postat av: Alice

Tänkte komma förbi nån dag, skulle det gå bra tror du? :)

2010-01-04 @ 21:44:45
Postat av: Saadet

Najs blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin? Jag tycker att det skulle vara kul :) Kraaam :)

2010-01-10 @ 19:17:24
URL: http://saadet.blogg.se/
Postat av: Alice

MADDEEEEE UPPDATERA!!!!!!!!

2010-01-17 @ 16:11:16
Postat av: PV

jag håller med! uppdatera ;)

2010-01-19 @ 16:29:12
URL: http://erixonf.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback