Min älskling.

Jag älskar att du alltid kan trösta mig.
Jag älskar att du kan göra mig till den lyckligaste i världen.
Jag älskar att du är så snäll.
Jag älskar att du är så snygg.
Jag älskar att du är så söt.
Jag älskar din mage.
Jag älskar att klämma på din rumpa.
Jag älskar när du håller mig nära.
Jag älskar att mysa med dig.
Jag älskar att sova med dig.
Jag älskar när du sover med öppen mun för att du är täppt i näsan.
Jag älskar att jag får skratta åt dig för att du ser så rolig ut då.
Jag älskar att du klickar när du sover.
Jag älskar när du torkar bort mitt läppglans så att du kan pussa på mig.
Jag älskar att pussa på dig.
Jag älskar att jag bara behövde åka wakeboard en gång.
Jag älskar att jag inte drunknade den gången.
Jag älskar att du följde med mig och red.
Jag älskar att du alltid bryr dig om mig.
Jag älskar när du ringer eller smsar bara för att säga att du älskar mig.
Jag älskar att kramas med dig.
Jag älskar att du är så påhittig.
Jag älskar att du är så rolig.
Jag älskar att du skrattar åt mina dåliga skämt.
Jag älskar att du har minst lika många virvlar i håret som jag.
Jag älskar att du är lika fräknig som jag.
Jag älskar att du är det finaste som finns.
Jag älskar att du lagar så god mat.
Jag älskar att du veta att mina begränsningar går till att hacka grönsaker.
Jag älskar att du är så tokig i tacos.
Jag älskar att du låter mig skära tomaterna i bitar och inte i skivor.
Jag älskar att du kallar mig tjolahopp.
Jag älskar att hålla dig i handen.
Jag älskar att du är så duktig på allt du gör.
Jag älskar att jag kan prata med dig.
Jag älskar att du är det bästa som har hänt mig.
Jag älskar när du håller mig i handen när du kör bil.
Jag älskar att du kan bli tokig på alla trafikanter.
Jag älskar att du sjunger med i låtarna på radion.
Jag älskar allt du gör för mig.
Jag älskar allt jag har fått av dig.
Jag älskar när du skrattar.
Jag älskar att du är så kittlig på magen.
Jag älskar att jag vann över dig i minigolf.
Jag älskar att du säger att det var för att du lät mig vinna med mening.
Jag älskar när det alltid tar ett år för dig att få DVD:n att fungera.
Jag älskar att du alltid klarar det till slut.
Jag älskar att jag får betala ibland.
Jag älskar när du bär iväg mig.
Jag älskar att äta mango med dig.
Jag älskar att jag får kalla dig för snuttis.
Jag älskar att du är du.

Mest av allt Fredrik Erixon, så älskar jag det faktum att du är det underbaraste på jorden och att du är min. Jag vet att jag både säger och visar det för sällan, men jag älskar dig så otroligt mycket. Mest av allt allt. Och jag hoppas att du någonstans känner likadant för mig. Du är mitt allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback