KONSTÅKNING

Igår målade jag ett skrivbord femtielva varv vitt, det tog typ hela dagen! haha, men bra blev det allt. Sen hann jag till Loki och tog promenad, rätt lång för en gångs skull med honom. Kutade som galningar på gräset, Loki flygandes och skuttandes av glädje bakom mig. haha, han är så söt!!! Jag och Julia tog farväl av lill Putte för några dagar sen, den lille kaninen flyttade till västerbotten. (ledsen att jag inte kunde ta han Julia) och efter det så for vi hem till mig och såg prinsen och jag. Det var lite tröst iaf, han kommer få det bra bland alla ungarna där borta tror jag...

Hur som helst så var jag i sundis klockan 8.30 idag cirka. Har hunnit med 2 träningar idag faktist. Först is och sen mark. Lite ovant först på isen men sen så gick det riktigt hyfsat, med hoppen också. Dock så var de väl inte så jätte otroligt krävande hopp vi gjorde då men, iaf! Det bådar gott för den kommande säsongen. Isen i sundis var riktigt trevlig att åka på dessutom, man gled himla bra. Den var som lättåkt. Trevliga tider vi har fått i veckan också, 9.00 eller 9.30 börjar isen på dagarna och sen mark direkt efter. Men som sagt så känns det bara bra ändå, jag har längtat sjukt mkt efter att få träna igen efter förkylning och diverse annan skit. Konståkning i mitt hjärta säger jag bara!  -v-  puss på er!



Kommentarer
Postat av: Mikaela

ÅÅh jag saknar isen! <3 Men jadu, intresset har minskat vääldigt mycket. Hoppas du får en trevlig säsong Madde :D

2008-09-15 @ 21:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback