plikten framför allt

Till att börja med måste jag säga att kvällen igår var en trevlig tillställing hos Sofia. Roligt att träffa alla tjejorna igen efter sommaren. Och ja, igelkotten hoppas jag att Jennie uppskattade! Det är nog den roligaste presenten vi någonsin har gett nån, förmodligen. Dessutom bjöds det på Trångt i kistan! och detta borde jag ha skrivit förut men den är bäst i världen!!!! Köp den, hyr den, ladda ner den men den MÅSTE ses säger jag bara! hahahaha. Låna av någon eller gör vad som krävs, men seriöst, jag ger den 5tummar upp av fem möjliga!! Idag har jag varit och klippt mig och sen väntade jag på sofia(syster denna gång) medans hon klippte sig och efter det blev det MAX och lite kolla på stan. Vi lyckades köpa en tröja tillsammans av nån underlig anledning, vilket resulterar i att vi nu kommer vara tvungen att boka den när man vill ha den. Snygg är den då iaf! Bör tilläggas att jag träffade väldigt många bekanta och roliga människor på stan idag! Carro och Julia bara för att nämna några. Pappa kom sen och hämtade mig och min trogne syster utanför hemmakväll, som den hjälte han (tror) han är så hade han även med sig filmerna jag glömde hemma i morse, mkt bra eftersom det var sista dagen att lämna in dem idag. Perfekt! Mamma och jag var och fixade nå grejer på banken nyss också, så var det gjort. Effektivitet var tydligen min starka sida denna dag. Men nu kallar min moder och ropar att det är mat så jag kan bege mig till stallet sen! hej hopp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback