skolstart

Nu har skolan börjat. Och första dagen var typ som en jävla stor besvikelse eftersom jag icket alls på långa vägar var nöjd med min klass. Ska inte säga mer om det nu, förutom natta och carro som var de enda ljusglimtarna i klassen så då kände jag bara NEEEEEEEEEEJ. Därför ringdes ett samtal till rektorn (första gången mina föräldrar har behövt ta kontakt med rektorn under min skolgång hittills) Så imorgon börjar jag i Julia, Agnes och Sofias klass istället! Bara det blir bra nu så, och inte massa man inte vill gå med går i deras klass bara...suck, gymnasietiden är ju rent dödsdömd redan nu känns det som. Började 12.40 idag och hade bara två lektioner så det var en sovmorgon som hette duga! Gick ner till pontus sen för att ha markträning med konståkningen. Stackars Berra bus som tog i taket när han hoppade hopprep. Haha, han är då för rolig den pojken! Jag säger bara såhär: jag går och ber om bättre tider och att saker går som jag vill just nu! Men det lär de ju inte göra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback