mask-i-hallonen. NOOOOT

Varför har jag en känsla av att ju längre det går av sommarlovet desto jobbigae känns allt? Jävligt bra, nu har de där iditoterna på gymnasiet gjort så att jag förmodligen inte kommer i julias klass heller. Och tydligen kommer det inte gå att byta. Glöm det, vi måste gå i samma klass tills hon flyttar! Ja, jag är förbannad och ja jag är ledsen. Idag har jag varit på stan med Julia och fixat lite "ärenden". Haha, när jag tänker på vad vi köpte så måste jag säga att vi är då för roliga! I förrgår var jag hos Julia och plockade hallon med henne. Jag ska ha det där hallonet! så tittar jag upp och ser att hon har siktat in sig på ett hallon en halv mil in i snåret omringat av brännässlor och det lille hallonet hänger ca 2 meter upp. Haha, men nog fick vi tag i det och bakade en hallonpaj (ja inte bara av det hallonet fattar ni väl) Sen kastade vi oss framför tv:n och såg passande nog American pie, band camp eller vad det nu hette. Till och med hallonplockning blir jätte kul när man gör det med Julia, otroligt!

Ska ta mig till stallet snart och vårda Loki och släpa med honom på promenad hade jag tänkt, och ikväll ska jag till Julia och kolla nå film som vi hyrde idag. Igår var jag, mamma och David och kollade på konståkningsshowen med elit ryssarna. Den var mycket bättre än jag trodde, den var faktist himla bra tyckte jag! Och ganska häftigt att få se EM och VM åkare. Dessutom var paråkningen och isdansen riktigt roliga att få uppleva på nära håll, det är ju inte direkt vanligt att få se i Sverige. Längtar tills min förkylning är borta så jag kan börja träna igen!! Om jag inte är frisk till nästa vecka åker jag ändå.. just de, jag fick ju blommor av grabben igår som tröst för att han har snaggat sig. Den där jävla snaggen, hoppas den växer ut fort! jag har beräknat att det borde vara hyfsat i oktober om det finns nån tur alls, äh det blir bra! Fina blommor och nalle räcker långt när man blir mutad

Julia min hallonplockarkompanjon

Inhandlad!

Kommentarer
Postat av: Julia

Vi SKA gå i samma klass vi måste komma i samma, de kan ju försöka stoppa oss;) -v-

2008-08-14 @ 14:59:09
URL: http://juliadeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback