Ännu en dag

Idag - ska jag berätta för er att jag dissar slask väder. Av rätt många anledningar egentligen. Men en av de största är att det blir så halt ute :S Fråga bara mig, och Loki skulle nog också hålla med om att det är svårt att hålla sig på benen trots sina broddar på hovarna. Iofs så var nog dagens händelse kanske lite av mitt fel, eftersom jag tvingade honom att trava på en minivolt så han halkade och satte sig på röven. Ibland är inte min hjärna i bästa skick, och vad jag tänkte på när jag bestämde att träna trav på volt med en häst som har tölt som starkaste gångart i snöslaskhalka vet jag inte alls... hur som helst blev jag asrädd (kändes som i somras när vi gick omkull och Loki var skadad hur länge som helst) dessutom har jag inga pengar på mobilen. Som tur var så tog han sig upp och... han var okej! Blev något glad när han började springa innan jag hade hunnit hoppa upp i sadeln igen :D  Sen tränade vi tölt istället med ökningar och samling och sånt och han var så fin vissa stunder skruttisen, Söta älsklingshäst. Även fast han är tjock.

Idag tänker jag lite extra på Carro och hoppas att det inte är allt för tungt för henne, att det ska komma att kännas lite lättare en dag. Och att livet kan gå vidare utan ett allt för stort hål. Hur som helst så tänker vi på dig -v-

Världens bästa


Kommentarer
Postat av: Carro

Tack , du är förhimla bra <3

2008-12-04 @ 23:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback