I love JUL

Första hela dagen på jullovet! Efter att ha fått morgonens första sms av just Carro blidde jag ännu gladare! God morgon Madde ;) har du njutit av våran första lovmorgon? stod det bland annat. Jajjemän att jag hade!! Sen tog jag och hon bussen in till stan för att luncha med de andra. Eftersom vi gillar att äta så blev det inte Baan Thai som det var tänkt från början (hallå, de har bara 5 varmrätter på buféen - Exotic har 8+efterrätt!) Alltså blev det en riktigt god och trevlig lunch på Exotic! Och som sagt var, äta kan vi!

Efter det gick jag och Agnes och fixade lite diverse saker på stan och sa God jul till allihopa. Även om jag gissar att det blir många god jul sms på julafton (?)  Man har så trevliga vänner. Sen kom jag på att jag inte hade sagt God jul till Carro. Men som tur var så kommer hon förmodligen, eller så kommer jag vi får se. Vi ska iaf, tror jag, se Grinchen på måndag! Grinchen är bäst på julen!! (Jag lovar att hålla dig i handen om du blir rädd Carro.) Åh, just det! Jag har fixat samtliga julklappar nu! Lyllo mig


JAG TIPSAR = MADDES TIPS = follow me

  •  Imorgon-Lördag = Uppesittarkväll på bingolotto (nån jag inte har sagt det 100 gånger till under veckan?)
  • 11.10 på måndag = Grinchen på kanal 5 

 Ja, allt för idag det! Nu ska jag och träna snart. Adios Amigos, eh CIAO!

 se och njut allt övrigt
syrran och jag ägerDagens kläder man drog på sig,snitsigt va?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygging :* ;)) haha :D Å du har faktiskt inte nämnt upesittar kvällen för mig ;)

2008-12-19 @ 22:06:51
URL: http://drc0ck.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback