den otroliga

idag fick jag en uppenbarelse av att någonting gör jag iallafall rätt, det gjorde ont i hjärtat och jag fick nästan tårar i ögonen när Loki kom galopperande och gnäggande från hagen mot mig (att han sen sladdade så mkt i inbromsningen så han sladdade in i staketet och gick omkull är ju en annan femma) det var idag jag förstod att han innebär lycka på riktigt för mig, även om det bara är en virrig liten islandshäst och som vi bråkar och inte vill göra samma saker alls på ridpassen så ger han sig ju tillslut och blir superfin! hans trav i hagen idag fick mig ju fan att tappa hakan, om han visar den under ryttare så blir det ju perrans! trav med eftergift i hagen löst, jaja. han är helt otrolig. jag kommer väl aldrig sluta förvånas över honom. i veckan har det ju också gått RIKTIGT bra, tölten var bättre än någonsin i torsdags och tro det eller ej men han satte sig på rumpan även om det bara var några korta sekunder då och då. men det kommer, det kommer. helt sjukt att han betyder så mycket för mig, att det går att älska en liten häst så mycket? för ta mig sjutton det gör jag verkligen!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Loki är ju så sööt, den lilla kraken :D

2008-05-18 @ 18:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback