En utmärkelse

Igår var det sista ridlektionen innan sommaruppehållet på Sylvias. Ont hade jag i armarna sen pga av Leiknirs damp, han är bara för pigg och stark ibland. Men det var väl ingen katastrof men eftersom jag har varit inne i en sån uppåt kurva hade jag nog större förväntnigar på mig själv. Ägnade hela tiden all koncentration till att få honom i hyfsat tempo och eftergiven, dock så höll mina armar på att gå av när det är tvunget att sitta och plocka fram och tillbaka på en häst som älskar att bita sig fast..jaja, som sagt så var det ju ändå ingen katastrof, det gick hyfsat, och det gick rätt så fort. På ett sätt är det skönt att jag inte kan komma nästa vecka och rida ut på honom, haha. Vädret är ju också förjävligt, jag hade lera upp till knäna och i ansiktet. Hästarna är ju lite smått smutsiga de med kan man ju säga..vädret bör ju skärpa sig nu, hallå det är sommarlov om några veckor och då har jag inte någon önskan om att det ska snöa och vara kallt, inte regna heller. Sol och värme tack!

Denna veckan är väldigt chill känns det som, i skolan håller vi på med nån digital berättelse så jag och julia har ägnat gårdagen och idag till bland annat att springa runt och fotografera, känner på mig att det nog kommer sluta bra detta...man låter ta mig fan helt sjuk när man hör sin röst inspelad på datorn :/ usch! och att spela upp den för andra sen kommer väl bli en trevlig upplevelse då va?

image16

Dagens credd
"Med ett otroligt varierat minspel som är få förunnat lyckades han med det underbara att inte vara stilla och neutral på en enda bild vi tog, skillsen kan ses här uppe på bilden med framåtlutad kropp och ett flin som bländar solen. Därför går dagens cred självklart till allas vår vän Erik Zakariasson. Gratulerar till denna fina utmärkelse!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback