Motsatser dras till varandra?

Igår klippte min lilla lillasyster sig, okej hon är 13 men vadå då? Det blev så fint så. Jag klippte min lugg igen också så nu kan jag ha lugg och se på samma gång. Helt perfekt, den frisören är så bra faktist.
Denna torsdagen var den första på länge som jag inte har behövt stressa så mycket, och det kändes ju himla skönt om jag ska vara ärlig. Därför kunde jag vara i stallet längre och hade mer tid att lägga ner på Loki. Sista biten var han himla fin, han börjar skärpa sig mer nu. Även om han blir lite småarg ibland, och svettig överallt var han när vi kom tillbaka. Sen var det bara hem och slänga i sig lite mat och byta om och pysa iväg till ishallen och träna. Imorgon är det sista ispasset och sen är det bara massa styrke, teknik, kondition och balett kvar. Åh, just det. Vi ska simma på pontus nästa vecka efter markträningen- varje dag. Men det går bra, konståkningsträningarna är oftast kul. Har sett Perelli på tv nu, hoppas att hon går vidare och vinner alltihop. Skulle vara ganska så glatt det!



Efter att ha fått en fråga på sms igår, eller okej många frågor, så började jag fundera lite. När jag nu har tänkt efter så har jag kommit fram till att jag bara dras till killar som är min motsats, och jag vet inte om det är så bra för det betyder ju att jag inte passar ihop med dem egentligen. Fast jag tror att jag vet varför jag gör det också, för att jag vill inte ha någon som är lik mig själv. Jag blir väl uttråkad då och vill hellre tvinga mig kvar hos de andra för att klara av dem. Vad är det för mening att vara med någon som har det man själv har? Som en magnet som dras mot något olikt, men är inte det okej då? Är det inte lite olika man ska vara? Jag blir helt snurrig i huvudet och jag kommer inte fram till vad som är rätt och fel heller...

image19

image21

image22

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha xD Nog varu pricksäker igår! Fattar fan inte hur du fick in alla i det lilla måleeet! Jävla turunge ;) Utan dig i laget hade de inte kommit långt ;) :D

2008-05-24 @ 20:13:10
URL: http://drc0ck.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback